web analytics
blank

فروش مدرن در فست‌فود، آبمیوه و بستنی

فروش مدرن در فست‌فود، آبمیوه و بستنی

تحول تکنولوژی درکسب وکارهای امروزی وکوچکترین فعالیت‌های ما تاثیرگذار بوده و شاید برای شما هم پیش آمده که دیده باشید برخی از هم صنفان شما در حوزه فروشگاه‌های غذا و نوشیدنی، بهتر از شما فروش دارند. آیا به دلیل فنی این موضوع فکر کرده‌اید؟ آیا راهکاری برای افزایش سودآوری خود دارید که با سرمایه‌گذاری کم بتوانید خدمات و فروش خود را ارتقا دهید؟ در این مطلب به شما راهکاری تازه خواهیم داد.

9 «ابزار کار» مدرن برای رضایت مشتری در«فست‌فود و آبمیوه و بستنی»

فروشگاه‌های غذا و نوشیدنی چه نیاز های پنهانی دارند؟

در بیشتر فست فودها و فروشگاه‌های آب میوه و بستنی، مشتریان صف انتظاری دارند که باعث نارضایتی آن‌ها می‌شود. از سوی دیگر این صف و شلوغی بی‌دلیل، باعث استرس و بی‌نظمی در روال کار شما و همکارانتان هم می‌شود. شاید مسئله کوجکی به نظر برسد و شاید فکر کنید با حضورتان مشکل حل می‌شود! اما اگر دقیق باشید، سایر رقبای شما، این مشکل را به سادگی رفع کرده اند. حال اگر تصمیم دارید مشکل را حل کنید و به کسب وکار خود رونقی بدهید، «بایامکس» با دستی پر، پیشنهادی اجرایی به شما خواهد دادو به فروش مدرن در فست‌فود، آبمیوه فروشی و بستنی فروشی ها کمک می کند.

روند کمکی به فروشگاه‌های غذا و نوشیدنی چیست؟

در زمان شلوغی، مشتری برای اعلام سفارش به صندوقدار مراجعه دارد و با توجه به منوهای کاغذی، دیجیتال و یا منوهای نصب شده در محل، سفارش‌های خود را به صندوقدار اعلام می‌کند.

صندوقدار با استفاده صفحه لمسی صندوق مکانیزه فروش سفارشات را در نرم افزار تخصصی رستوران ثبت و با کمک چاپگر صدور فیش، فاکتور را در قالب فیش عرض 8 سانتی‌متری تحویل مشتری داده تا مشتری بتواند فاکتور را از طریق کارت خوان یا وجه نقد پرداخت‌کند.

پس از ثبت سفارش، اطلاعات از نرم افزار اصلی به صورت خودکار برای چاپگر صدور فیش هر قسمت (پرینت نوشیدنی‌ها برای بوفه، غذاها برای آشپزخانه مرکزی و ….) ارسال تا آماده‌سازی در سریعترین زمان و با نظم و برنامه دقیق اجرایی و تحویل مشتری شود.  بعد از آماده‌سازی سفارش‌ها، از طریق تابلو فراخوان، فراخوان صوتی، پیجر مشتری و یا ارسال پیامک(SMS)  به مشتری اطلاع داده تا برای دریافت سفارش به پیشخوان مراجعه داشته باشد.

چرا هزینه باید بکنم؟ و چرا باید تجهیز شوم؟

دلایل زیادی برای پیشرفت وجود دارد اما نیاز شما به این می‌تواند در موارد زیر باشد:
کاهش زمان انتظار مشتریان
کاهش خطای انسانی و زیان‌های مربوطه
ارتقای سرعت عمل کارها
ایجاد اعتماد بیشتر برای مشتریان با فاکتوردهی دقیق و زیبا
کنترل موجودی انبار، کنترل دقیق میزان فروش
افزایش بهره‌وری کاری
نگهداشت بهتر حساب و کتاب
اخذ دقیق خروجی سود و زیان فروش

چرا صندوق فروشگاهی و تجهیزات آن را داشته باشم؟

  • صندوق مکانیزه فروش دستگاهی حرفه‌ای و متفاوت با محصولات مشابه یا کامپیوترهای خانگی و اداری است
  • این صندوق ضد سرقت و افتادن از روی میز است
  • 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز بدون توقف تا 7 سال کار می‌کند
  • بدنه فلزی زیبا و محکمی دارد/ به ندرت خرابی دارد
  • عملکردش ساده و نیاز به دانش کامپیوتر ندارد
  • ارزان‌تر از ادوات مشابه و به صرفه‌ است
  • مقاوم در گرد و غبار و محیط خشن کاری
  • خدمات پس از فروش در محل دارد
  • نیاز به سرویس دوره‌ای ندارد
  •  گارانتی 3 ساله و 5 سال خدمات پس از فروش آنی دارد (در سراسر ایران)
  • قابلیت نصب لوازم جانبی متعدد و ارتقا دارد
  •  انواع نرم افزارهای فروشگاهی قابل نصب است
blank

1+9  دستگاهی که به سودآوری شما کمک می‌کند

تجهیزات مورد نیاز در صنف غذا و نوشیدنی بسیارند اما آن چیزی که منجر به رضایت مشتریان شما می‌شود و استفاده بهینه از امکاناتتان را فراهم می‌کند داشتن ابزار کار خوب و راهکارهای فن آوری محور است. در ادامه تجهیزات و کاربرد آن برای صنف شما را لیست کرده‌ایم. برای دریافت مشاوره می توانید با ما در تماس باشید:

  1. صندوق مکانیزه فروش: دستگاه صنعتی با عمر طولانی با قابلیت نرم افزار تخصصی شماست که بسته به شلوغی فروشگاه تعداد مورد نیاز شما تعیین می‌شود
  2. نرم افزار تخصصی: با توجه به نوع فعالیت، عملیات ثبت، تهیه و وقایع مالی شما را مدیریت می‌کند و به ازای هر تبلت می‌توان یک نسخه تبلت سفارشگیر داشت
  3. چاپگر صدور فیش: چاپ صورت حساب‌ها و برای هرصندوق مکانیزه فروش یک دستگاه است
  4. چاپگر آشپزخانه متصل به شبکه: چاپ سفارش مشتری برای اطلاع آشپز یا مسئول مربوطه جهت آماده سازی سفارش که بر اساس تعداد محل های آماده سازی غذا، نوشیدنی و غیره قابل تعریف است
  5. کشوی پول: یک محفظه برای نگهداری پول نقد است که در کنار هر صندوق مکانیزه فروش نصب می‌شود
  6. کارتخوان بانکی: پرداخت آسان صورت حساب با کارت‌های بانکی را فراهم می‌کند
  7. تبلت سفارشگیر: ثبت سفارش مشتریان از طریق نرم افزار سفارش گیری نصب شده روی تبلت که به ازای گارسون های سالن که وظیفه سفارش‌گیری را بر عهده دارند
  8. اکسس پوینت (مودم): درصورت اتصال به صورت بی سیم جهت ایجاد شبکه بی سیم و به میزان وسعت رستوران جهت پوشش دهی هر چه بیشتر نقاط سفارش گیری استفاده می‌شود
  9. پیجرگارسون: فراخوان گارسون جهت اخذ سفارش یا تحویل صورت حساب یا دیگر موارد درخواستی مشتری که بر اساس تعداد میز و به ازای هر گارسون سفارش‌گیر یک ساعت هشداردهنده قابل تعریف است
  10. پنل پیامک(SMS): جهت اطلاع رسانی به مشتری از طریق ارسال پیامک برای دریافت سفارش

حرفه‌ای اداره کنید

کیوسک‌های پرداخت در فست فود، آبمیوه و بستنی، آسان و به سبک امروزی

حتما برای شما هم پیش آمده که به فست فودی مراجعه کرده‌اید و در آن زمانی که برای پرداخت وجه در صندوق صرف کرده‌اید بسیار بیشتر از زمانی بوده که برای آماده شدن سفارشتان صرف شده است. یعنی مشتریان زیادی در صف صندوق، منتظر باشند.

برای رفع این مشکل ، قطعا اولین کاری که به نظر می‌رسد، افزایش استیشن صندوق است. یعنی هزینه بیشتر برای تجهیزات و هزینه بیشتر برای صندوق دار اضافی.

اما پیشنهاد دیگری هم وجود دارد، که هزینه‌ای برای فست فود یا آبمیوه فروشی شما نداشته و حتی می‌تواند با حذف صندوق‌های اضافی درمغازه خود، باعث کاهش هزینه‌های شما شود.

تجهیزات مورد نیاز :

  1. صندوق مکانیزه فروش
  2. نرم افزار تخصصی  
  3. کشوی پول
  4. اکسس پوینت
  5. کارتخوان بانکی
  6. کیوسک صدور بلیت

یک توصیه برای جذابیت بصری

وقتی در فست فود، آبمیوه و بستنی فروشی، رسانه اختصاصی و تبلیغاتی خودتان را می‌سازید

پوسترهای دیجیتال محتوای دیداری جذابی را برای جذب مشتری فراهم می‌کنند. پوسترهای دیجیتال بایامکس فقط یک سخت افراز نیست بلکه یک راهکار هوشمند برای تبلیغات یا اطلاع رسانی در اصلی‌ترین نقطه حضور مخاطبان شماست. نرم‌افزار مدیریت محتوای بایامکس این امکان را فراهم می‌کند که بدون محدودیت جغرافیایی بتوانید پوسترهای دیجیتال را در نقاط مختلف نصب کنید و آن‌ها را از راه دور مدیریت کنید. اصلی‌ترین ویژگی این راهکار امکان به‌روزرسانی محتوای نمایشگرها در لحظه و پخش محتواهای تصویری با فرمت‌های مختلف است. علاوه بر این با حذف پوسترهای کاغذی شما به حفظ محیط زیست کمک می‌کنید.

انواع محصولات بایامکس:

24محصول در دسته بندی‌: صندوق‌های فروشگاهی، فیش پرینتر، لیبل زن، کیوسک پرداخت و سفارشگیر، پوستر دیجیتال

وجه تمایز بایامکس:

سبد کامل محصولات، با کیفیت بهتر در مقایسه با رقبا

پشتیبانی نرم افزاری با ارائه راهکار اختصاصی

بدنه فلزی و مقاوم محصولات بایامکس

خدمات پس از فروش 24/7

خدمات پس از فروش:

«ترنا سرویس» جزو معتبرترین‌ گارانتی‌های دستگاه‌های صنعت خرده فروشی است که تاکنون به برندهای متنوعی خدمات داده است. شعار کارشناسان همراهِ ترنا  این است: « کیفیت ما را از مشتریانمان بپرسید»

لینک کوتاه :
مشتریان این راهــــکــــــار
پیتزا هایدا
پیتزا hut
پیتزا کنتاکی تاک
فست فود سرزمین سوخاری
ارزش های افزوده در راهکار
هیچ داده ای یافت نشد
محصولات پیشـــنهادی در راهــکار

پوستر دیجیتال 32 اینچ

چاپگر صدور فیش BP-208

صندوق فروشگاهی K4-j19

مشاوره از طریق پیام رسان واتس آپ

مشاوره از طریق پیام رسان تلگرام

مشاوره از طریق پیام رسان لینکدین

ثبت آنلاین درخواست