web analytics

راهنمای خرید «پوستر دیجیتال»: رسانه جدید تبلیغاتی نقطه فروش را بشناسید

6 دقیقه

زمان مطالعه

مقایسه بنرهای چاپی با بنرهای کیوسک هوشمند
فهرست مطالب

پوسترها معمولا تصاویر جذابی دارند که پیام­‌های تبلیغاتی خود را در چند ثانیه به تماشاگرانی منتقل می‍‌­کنند که همگی رهگذران پرمشغله‌­ای هستند. در این بین پوستری برنده خواهد بود که نگاه‌­های بیشتری را به خود جذب کرده و بتواند پیام خود را در مکان و زمان مناسب، به مخاطبان هدف برساند. پوسترهای دیجیتال دقیقا به همین منظور مورد استفاده قرار می­‌گیرند و یکی از راه‌­های همراه شدن با تکنولوژی در عرصه‌­ تبلیغات در نقطه‌­ی فروش هستند. اگر تصمیم خود را برای استفاده از تکنولوژی پوسترهای دیجیتال گرفته‌­اید، با «راهنمای خرید پوستر دیجیتال» بایامگ همراه باشید تا بدانید برای خرید این محصول باید به چه نکاتی توجه کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر درباره­‌ پوسترهای دیجیتال و مفهوم تبلیغات در نقطه­‌ فروش، می توانید به مقاله‌­«پوستر دیجیتال چیست» مراجعه کنید.

مزایای استفاده از پوستر دیجیتال

  • اطلاع رسانی زمان حراج و طرح‌­های تشویقی: زمانی که تصمیم دارید محصولی را حراج کنید تا زودتر به فروش برسد، استفاده از این روش می‌تواند در افزایش فروش و تسریع حراج به شما کمک کند. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که خلاقیت در تبلیغات در نقطه فروش، یک اصل لازم است
  • یادآوری تبلیغ‌ها: تصور کنید در فروشگاه با تابلویی در سقف مواجه می‌شوید که روی آن نوشته شده محصولات برند X اینجاست. یا زمانی که یک برند، کمپین تبلیغات انبوهی در سطح شهر با یک شعار خاص راه انداخته است، می‌تواند در فروشگاه‌ها نیز از همین شعار برای جذب بیشتر مشتری استفاده کند.
  • ترغیب مشتریان: یکی از مهم‌ترین کارهایی که تبلیغات در نقطه فروش انجام می‌دهد ترغیب مشتری به خرید لحظه‌ای است.
  • اطلاع‌رسانی تخفیفات موردی: اطلاع‌رسانی می‌تواند شامل هر موضوعی باشد. یک صاحب فروشگاه می‌تواند از این ابزار برای انواع اطلاع‌رسانی‌ها از میزان تخفیف‌های یک محصول تا ایجاد حس خرید در مشتری استفاده کند.
  • معرفی محصول جدید: یکی از روش‌های عالی برای معرفی محصول جدید و همچنین ایجاد انگیزه خرید آن در مشتریان، تبلیغ در نقطه فروش است. می‌توان محصولات جدید را در ابتدای فروشگاه و یا مکان مناسبی که به آن نقاط داغ فروشگاه گفته می­‌شود قرار داد تا در دید تعداد بیشتری از مشتریان قرار بگیرد.

راهنمای-خرید-پوستر-دیجیتال

نکات خرید پوستر دیجیتال:

هنگام انتخاب بهترین صفحه نمایشگر برای دیجیتال ساینیج خود موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. زیرا موردی که برای یک کسب و کار اولویت دارد ممکن است برای دیگری مهم نباشد. نیازهای شما توسط عوامل متعددی، به ویژه محتوا و ویژگی‌های موقعیت مکانی کسب و کار شما شکل می­‌گیرد.

برای شروع می‌توانید به سوالات زیر پاسخ دهید تا از نیازهای خود آگاه شوید:

  • آیا در مکان سازمانی یا اداری، نیاز به پوستر دیجیتال با صفحه نمایش بزرگ وکوچک با قابلیت پخش تصویر، ویدیوی 4K و نصب برنامه دارید؟
  • آیا به یک شبکه­‌ تبلیغاتی در چندین مکان مختلف نیاز دارید که بتوانید محتوای پخش شده در دستگاه­‌ها را از راه دور کنترل کنید؟
  • نمایش محتوای شما در روز 8 ساعت یا کمتر است یا باید 24 ساعت شبانه روز و در هفت روز هفته پخش شود؟

هرکدام از نیازهای بالا، پاسخ‌­های متفاوتی دارند. پس هرچه نیازهای خود را بهتر درک کنید، بهتر می توانید اندازه و نوع صفحه نمایش مناسب برای کسب و کارتان را انتخاب کنید. مواردی که باید هنگام خرید پوستر دیجیتال به آن توجه کنید عبارتند از:

1- کیفیت و وضوح تصویر

تعیین این موضوع که قصد دارید چه محتوایی را در پوستر دیجیتال به نمایش بگذارید، به شما کمک می­‌کند تا درباره­‌ میزان کیفیتی که نیاز دارید تصمیم بگیرید. اگر قصد نمایش محتوای متنی یا عکس را دارید، نمایشگری با وضوح متوسط کافی­­ست اما برای نمایش محتواهای ویدئویی یا عکس‌های با رزولوشن بالا، باید به کیفیت نمایشگر و فرمت­‌هایی که پشتیبانی می­‌کند، توجه کنید.

 2- مکان مورد استفاده

اگر از پوستر دیجیتال در مکان باز استفاده می‌­کنید باید نمایشگری انتخاب کنید که برای این کار مناسب باشد. انتخاب نمایشگری با روشنایی زیاد و شیشه‌­ ضد انعکاس این امکان را به شما می­‌دهد که محتوای خود را در نور روز به نمایش بگذارید. همچنین بهتر است نمایشگری را انتخاب کنید که بدنه‌­ آن برای این منظور طراحی شده و مقاومت کافی در برابر هر نوع تغییر آب و هوایی و بارش را داشته باشد.

اما برای استفاده در فضای داخلی به مانیتوری نیاز ندارید که در نور مستقیم خورشید قابل خواندن باشد یا بتواند در برابر طوفان جان سالم به در ببرد! پس بهتر است نمایشگری را انتخاب کنید که برای استفاده در ساعات کار طولانی طراحی شده باشد.

3- استفاده به صورت آنلاین و آفلاین

شاید در نگاه اول این ویژگی زیاد مهم به نظر نرسد، اما اگر شما قصد داشته باشید که زمانبندی و محتوای نمایشی خود را از راه دور تحت کنترل داشته باشید، باید از دستگاهی استفاده کنید که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد. با داشتن این ویژگی شما می‌­تواند از هر نقطه­‌ جغرافیایی، تغییرات مد نظر خود را در لحظه اعمال کنید.

4- امکان تقسیم بندی صفحه نمایشگر

در صورتی که محتواهای زیادی برای نمایش دارید، می­‌توانید وجود این قابلیت را جزو اولویت­‌های خود قرار دهید. با داشتن این ویژگی شما می‌­توانید دو یا چند محتوا را همزمان و در کنار هم به نمایش بگذارید و یا با استفاده از کمی خلاقیت، از این ویژگی برای ساختن یک محتوای تبلیغاتی جذاب و متفاوت استفاده کنید.

5- داشتن ریموت کنترل

شاید این گزینه در وهله‌ اول زیاد مهم به نظر نرسد اما اگر محلی که برای نصب پوستر دیجیتال در نظر دارید، دسترسی راحتی ندارد، بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که کنترل از راه دور داشته باشد.

6- درگاه­‌های اتصال

اگر نمایشگر دیجیتال و پخش ­کننده‌­ی رسانه شما دستگاه‌های جداگانه‌ای هستند، به روشی برای اتصال آن­‌ها به یکدیگر نیاز دارند. بنابراین هنگام خرید اطمینان حاصل کنید که در دستگاه انتخابی شما یکی از این درگاه‌­ها وجود دارد:

  • درگاه شبکه

کابل‌های اینترنت سریع‌ترین و سازگارترین روش ارتباط شبکه­‌ای هستند. اگرچه ممکن است برای نصب آن‌­ها نیاز به برنامه‌ریزی یا تعمیرات کوچکی داشته باشید تا کابل­‌ها در دید نباشند.

  • وای فای

ساده ترین راه حل اتصال دستگاه‌­ها به یکدیگر اتصال بی سیم یا وای فای است. اتصال وای‌فای شما را از اتصالات فیزیکی شبکه آزاد می‌کند. البته در این نوع اتصال مهم­ترین نکته حفظ سرعت اتصال است.

انتخاب پوستر دیجیتال
پوستر دیجیتال داروخانه ای ابزاری برای تبلیغات در نقطه فروش است

 

انتخاب صفحه نمایش دیجیتال ساینیج

وقتی اسم پوستر دیجیتال را می­‌شنوید، ممکن است اولین چیزی که به ذهنتان برسد، صفحه نمایش­‌های غول پیکر تبلیغاتی باشد. اما این نمایشگرهای بزرگ تنها گزینه­‌های شما نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه کدام صفحه با نیازهای ساینیج دیجیتال شما مطابقت دارد، در ادامه‌ راهنمای خرید پوستر دیجیتال، لیست کامل انواع نمایشگرها و ویژگی هرکدام را بررسی خواهیم کرد:

انواع مختلف نمایشگر

  • نمایشگرهای لمسی کوچک

برای کسب و کارهایی که نیاز به صفحه لمسی یا راه‌اندازی کیوسک سفارشگیر دارند یا زمانی که فاصله‌ بیننده از نمایشگر دور نیست، بهترین گزینه است.

  • مانیتورها

بهترین گزینه­‌ مقرون به صرفه برای نشان دادن محتوا بر روی صفحه نمایش مانیتور است. اگر به دنبال نمایشگر بین 17 تا 32 اینچی هستید، خرید مانیتور مقرون به صرفه‌­تر است. اما اگر به صفحه نمایش بزرگ­تری نیاز دارید، بهتر است تلویزیون تهیه کنید.

  • تلویزیون‌­های غیرهوشمند

بهترین گزینه برای داشتن یک صفحه نمایش بزرگ و مقرون به صرفه است. تلویزیون غیرهوشمند کمی شبیه مانیتور کامپیوترهای شخصی است که به خودی خود قدرت زیادی ندارد و باید توسط یک دستگاه رسانه‌­ای «هوشمند» شود. اما از نظر ظاهری به اندازه­‌ هر صفحه نمایش دیگری زیبا به نظر می­‌رسند.

  • تلویزیون­‌های هوشمند

یکی از بهترین گزینه‌­ها برای رفع اکثر نیازهای شما محسوب می­‌شود. تلویزیون هوشمند در اصل تلویزیونی با نرم‌افزار داخلی و قابلیت‌های محاسباتی است. سیستم عامل­ این تلویزیون­‌ها می‌­تواند مبتنی بر اندروید، تایزن (Tizen) در برند سامسونگ، webOS در برند LG و حتی در برخی از تلویزیون­‌ها مبتنی بر ویندوز یا لینوکس باشد. با این حال، هنگام انتخاب تلویزیون هوشمند، باید به مشخصات و عملکرد آن توجه کنید. بسیاری از تلویزیون­‌های هوشمند که از نظر ظاهری خیره‌­کننده به نظر می‌­رسند، به طور شگفت انگیزی عملکرد پایینی دارند. یا روی نسخه‌های قدیمی اندروید مانند 4.4 KitKat که بیش از پنج سال قدمت دارد، اجرا می­‌شوند.

  • تلویزیون­‌های کم مصرف

تلویزیون‌­های کم مصرف نمایشگرهایی هستند که برای مصرف شخصی و برای زمان استفاده‌­ 8 ساعت یا کمتر در روز طراحی شده­‌اند. زیرا در یک روز احتمالاً بیشتر از این مدت تلویزیون تماشا نخواهید کرد. اگر تصمیم دارید از تلویزیون کم مصرف برای استفاده 24 ساعته به‌عنوان پوستر دیجیتال استفاده کنید، باید توجه کنید که با گذشت زمان کیفیت خود را از دست می‌­دهد و مشکلاتی مانند سوختن بک لایت و درهم ریختن رنگ پیدا خواهد­کرد.

  • تلویزیون‌های صنعتی

صفحه نمایش‌­های صنعتی که به عنوان نمایشگرهای تجاری نیز شناخته می­‌شوند، به طور خاص برای تابلوهای دیجیتال طراحی شده‌­اند. این نمایشگرها قابلیت نمایش طولانی­ تر، معمولا 16 ساعت در روز در 7 روز هفته یا 24 ساعت در روز در 7 روز هفته را دارند. برای بیان ویژگی مدت زمان استاندارد نمایش، از عبارات 16/7 یا 24/7 در برگه مشخصات این نمایشگرها استفاده می­‌شود. تلویزیون­‌های صنعتی از نظر کیفیت ساخت، دوام، روشنایی و استفاده در فضای باز نسبت به تلویزیون­‌های کم مصرف برتری دارند.

  • پوسترهای دیجیتال

بهترین انتخاب برای کسانی که نیاز به صفحه نمایش خیلی بزرگ ندارند، پوستر دیجیتال است. این دستگاه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری برای این منظور طراحی شده و می‌تواند تمام نیازهای شما را در حوزه‌ دیجیتال ساینیج برطرف کند. پوسترهای دیجیتال بایامکس، از یک نمایشگر صنعتی 21.5 اینچی با رزولوشن 1080p با پنل RGB بهره می‌­برند و مانند یک قاب جادویی محتوای تبلیغاتی شما را با کیفیتی مطلوب و در بهترین زمان ممکن جلوی دید مخاطب قرار می‌دهند. پوسترهای دیجیتال بایامکس به دلیل قدرت سخت‌افزاری بالا و نرم‌افزار توانمند، امکان پخش انواع فرمت‌های تصویری اعم از تصاویر ثابت یا متحرک و همچنین صفحات وب را فراهم می‌کند. این دستگاه همچنین سیستم عامل­‌های اندروید و لینوکس پشتیبانی می­‌کند و قابلیت اتصال به وای فای را دارد که می­‌توان از طریق اینترنت در هر زمان و مکان محتوای آن را به روزرسانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

https://bayamax.com/?p=3853

اشتراک گذاری :

پیشنهادهایی برای شما

پایانه کنتـرل قیمت 15 اینچی

پایانه کنتـرل قیمت 11 اینچی

سیستم خودپرداز فروشگاهی REGOR M21

سیستم خودپرداز فروشگاهی REGOR M15

سیستم خودپرداز فروشگاهی REGOR X21

دستگاه بارکدخوان CUBE

مطالب مرتبط

تجارت الکترونیک
کاهش ۵۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بازار ایکامرس (تجارت الکترونیک) بازار ایکامرس (تجارت الکترونیک) در سال ۲۰۲۳...
اصول طراحی هایپرمارکت
طراحی مدرن هایپرمارکت : رمز موفقیت در دنیای امروز اگر ترس بی روح شدن فضای داخلی...
استند لمسی
در اقتصاد امروز، سرعت حرف اول را می‌زند. بنابراین ارائه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان،...
آدیداس
خلاصه خبر آدیداس، غول پوشاک ورزشی، در سال ۲۰۲۳ برای اولین بار در ۳۰ سال گذشته...
کسب‌وکار خرده‌فروشی
مقدمه فرض کنید شما صاحب یک کسب‌وکار خرده‌فروشی هستید. چطور می‌توانید مشتریان را به خرید محصول...
مقایسه صندوق‌های فروشگاهی با لپ‌تاپ و All In One
در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چرا صندوق‌های فروشگاهی بهترین انتخاب برای کسب‌وکارها هستند...