web analytics

با این ترفندها، فروشگاهی زیبا داشته باشیم

11 دقیقه

زمان مطالعه

تکنیک‌-افزایش-بهبود-ظاهر-فروشگاه
فهرست مطالب

حتما مطلعید که نوع نمایش محصول و سازماندهی فروشگاه شما، تاثیر بسزایی در افزایش فروش، ارتقای برند و ایجاد تجربه خرید هیجان انگیز و لذت بخش در مشتریان دارد. این مطلب مهم‌ترین تکنیک‌های افزایش بهبود ظاهر فروشگاه و نحوه پیاده‌سازی آن‌ها را (که ممکن است حتی بسیار ساده به نظر برسد،) بیان می کند. با بایامگ همراه باشید.

در سازماندهی فروشگاه خود این موارد را مد نظر قرار دهید:

  • استفاده از رنگ سازمانی
  • نورپردازی
  • استفاده از آیکن‌ها و راهنماهای بصری
  • ترافیک فروشگاه خود را با چیدمان کنترل کنید
  • فروشنده آگاه و مسلط بر کالا را در فروشگاه مستقر کنید
  • فضاهای خالی را از بین ببرید
  • از تابلوهای هوشمند استفاده کنید
  • چیدمان را مناسب فصل تغییر دهید

با استفاده از رنگ‌ها یک طیف رنگی ایجاد کنید

با استفاده از رنگ‌ها می‌توان خط خرید مشتریان را تعیین و ذهن آن‌ها را تشویق به خرید کرد.

استفاده از رنگ سبز و خاکستری برای فروشگاه‌های لوازم خانگی

یک پالت رنگی یکنواخت به ایجاد یک تجربه بصری منسجم در مغازه شما کمک و جلب توجه به عناصر خاصی از فضای شما را آسان‌تر می‌کند. انتخاب یک پالت رنگی اولین قدم شماست. شما می‌خواهید تعداد رنگ‌هایی را که با آن‌کار می‌کنید، محدود تا تجربه بصری هماهنگ برای مشتریان خود ایجاد کنید. به طور معمول، شما می‌خواهید با سه تا چهار رنگ در یک زمان، با تنوع در هر رنگ کار کنید.

پالت رنگی که انتخاب می کنید باید با برند و همچنین اهداف فروش شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک فروشگاه لوازم خانگی هستید و می‌خواهید برند شما مناسب خانواده باشد و تصاویری از حیوانات و طبیعت را تداعی کند، می‌توانید از رنگ‌های خاکستری و سبز استفاده کنید، زیرا این رنگ‌ها با طبیعت براحتی ارتباط برقرار می‌کنند.

رنگ‌های روشن بیشتر از رنگ های تیره چشم را به خود جلب می کنند. از رنگ‌های روشن برای جلب توجه خریداران استفاده و محصولات خاص را با رنگ‌های تیره برجسته کنید، تا حرکت چشم‌ها را در حرکت نگه دارید.

استفاده از رنگ های قرمز وسبز برای فروش بیشتر مواد غذایی و ارگانیک

در غرفه‌های فروش مواد غذایی، از رنگ‌هایی در خانواده‌های قرمز و سبز استفاده کنید. زیرا رنگ‌های قرمز چون با غذا مرتبط هستند می‌توانند گرسنگی را تحریک کنند و در کنار این رنگ، رنگ سبز برای آرامش و تحریک گرسنگی و تشویق به خرید محصولات ارگانیک و طبیعی مرتبط هستند.

انتخاب‌های تجاری رنگی نه تنها یک ویترین منسجم و از نظر بصری جذاب ایجاد می‌کند، بلکه تصویر برند و اهداف فروش را ارتقا می دهد.

محیط را با نور تنظیم و توجه ها را به کالا جلب کنید

طرح روشنایی محیط فروشگاه‌ها یک عنصر حیاتی برای تکمیل فضای فروش مناسب است. انتخاب های نورپردازی فضایی را ایجاد می کند که به تعریف حال و هوای فروشگاه و برند شما کمک می کند. نه تنها این، بلکه طراحی نور خوب نیز توجه را به محصولاتی که می‌خواهید مشتریان بیشتری آن‌ها را ببینند، جلب می‌کند و آن محصولات را نمایان‌تر می کند و حتی می‌تواند شما را در فروش بالاتر از رقبا متمایز کند.

هنگام ایجاد طرح روشنایی در محیط کسب و کار خود، مطمئن شوید که چهار نوع اصلی نورپردازی را در نظر بگیرید:

نورپردازی محیط

نورپردازی محیطی منبع اصلی روشنایی کسب وکار شما است. این پس‌زمینه‌ محیط است که روی آن نورهای دیگر را لایه‌بندی می‌کنند و محیطی راحت برای مشتریان ایجاد می‌شود تا فضای شما را بفهمند. نور محیطی باید به هر گوشه از محل کسب و کار شما برسد.

فروشگاه‌های-زنجیره‌ایی-غول-خرده-فروشان-جزء

نورپردازی تاکیدی

نورپردازی تاکیدی محصولات خاص یا نواحی کلیدی را برجسته و اهمیت آن‌ها را نشان می‌دهد. ضمن اینکه توجه چشم را به خود جلب می‌کند. نورپردازی تاکیدی با افزایش دید یا برجسته کردن محصولات یا مناطق کلیدی در فروشگاه یا محیط کمک می‌کند.

روشنایی وظیفه

نورپردازی برای تامین نور برای یک کار یا هدف خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند محل‌هایی که در آن تراکنش ها انجام می‌شود و صندوق‌های فروش در آنجا قرار دارند یا اتاق‌های پرو که افراد لباس‌ها را در آنجا پرو و امتحان می‌کنند یا مانند فضاهای اداری که هر روز کاغذبازی و بروکراسی های اداری در آنجا انجام می‌شود. در برخی مواقع، از نورپردازی به‌عنوان منبع نور مکمل نیز استفاده می‌شود.

نورپردازی تزئینی

نورپردازی تزئینی شامل ویژگی های نورپردازی است که به جای هدف ضروری، زیبایی محیط را تامین می کند. از نورپردازی دکوراتیو می توان برای زیباتر کردن فضا یا افزودن نور تزیینی به فضای ویترین‌ها استفاده کنید.

blank

استفاده از آیکن‌ها

از آیکن ها و علائم اشارات برای هدایت و اطلاع رسانی به مشتریان استفاده کنید.
علائم موثر می‌تواند محصولات یا ویژگی‌های ارائه شده را نمایان تر کنند، می‌توان مشتریان را به موارد خاص هدایت و راهنمایی کرد و اطلاعات را با خریداران به اشتراک گذاشت. این نقش مهمی در تعریف آنچه که مشتریان شما می‌بینند و با آن‌ها تعامل می‌کنند و نحوه درک آن‌ها از فروشگاه و محصولات شما ایفا می کند.

انتخاب تابلوی مناسب موجب تعیین اهداف کسب و کار شما می‌شود.

آیا از آن‌ها برای تبلیغ معاملات استفاده می‌کنید؟ یا برای برجسته کردن ویژگی‌های خاص محصول مورد استفاده قرار می‌گیرند؟یا برای اینکه به فروشگاه خود شخصیت بدهید؟ فهمیدن اینکه می‌خواهید نشانه‌هایتان چه کارهایی را انجام دهند و می‌خواهید قبل از شروع چاپ چگونه به نظر برسند، در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کند.

بایدها و نبایدهای تابلوهای اشاره:

علاوه بر تعیین اهداف و ظاهر تابلوهای شما، چند باید و نباید در طراحی و قرار دادن تابلوهای شما وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود:

  • آن را مختصر و آموزنده نگه دارید با اطلاعات غیر ضروری درهم و برهمی
  • از ایجاد یک علامت سوال که پاسخی برای اشاره به آن وجود ندارد پرهیز کنید
  • تابلوهای خارج از دید ایجاد نکنید که باعث شلوع شدن و درهم ریختگی می‌شود
  • اطلاع رسانی، متقاعد کردن، یا ترویج استفاده از علائم بی هدف برای پر کردن فضا را کنار بپذارید و هدفمند از تابلوها استفاده کنید
  • تابلوها نیز برای نمای بیرونی فروشگاه شما ضروری است. تابلوهای بیرونی فرصتی عالی برای تبلیغ معاملات، گفتن به مردم در مورد کسب و کارتان، یا حتی به اشتراک گذاشتن یک اثر هنری، و حتی ایجاد انگیزه به مشتریان و کشاندن آن‌ها به داخل فروشگاه است.

نمایشگرهای بیرونی همه در مورد جلب توجه مردم هستند و اغلب جسورانه ترین نمایشگر بصری در کل ویترین شما خواهند بود. به تابلوهای بیرونی خود به عنوان تبلیغی که کسب و کار شما به بیرون نشان می‌دهد، فکر کنید. آیا به اندازه کافی دعوت کننده است که رهگذر را به داخل اشاره بکشاند یا صرفا یک تبلیغ بی اساس و بی اثر است؟

تابلوهای اشاره در پیاده رو ها و پنجره‌های روشن مغازه‌ها نمونه‌های عالی از علائم چشم نوازی هستند که برای جذب مشتریان بیرونی به خوبی کار می کنند. آن‌ها به ویژه اگر فروشگاه شما در نزدیکی چندین رقبیب باشید یا در مسیری خارج از محدوده پرتردد باشید، موثر هستند، زیرا باعث می شوند فروشگاه شما برای مشتریانی که از کنار شما بی تفاوت عبور کرده اند متمایز شود. تابلوهای اشاره علائم در پیاده روها و تابلوهای اشاره روی شیشه‌ها نیز به مشتریان نشان می‌دهد که شما برای چه فعالیتی باز هستید و مردم را در ساعات تعطیل یا تعطیلات به سمت خود می کشاند.

محصولات را با نمایشگرهای هوشمند برجسته تر کنید

نمایشگرهای POP نمایشگرهای دیجیتال یا فیزیکی هوشمندی هستند که در اطراف محصولاتی قرار دارند که می‌خواهید توجه ها را به آن محصول جلب یا تبلیغ کنید. آن‌ها می توانند ویژگی‌های محصول را تبلیغ کنند و رنگ ها و طرح های مختلف را به نمایش بگذارند، بی‌نظمی‌ها را از بین ببرند، یا توجه را به یک آیتم هیجان انگیز جلب کنند. نمایشگرهای پوستر دیجیتال خود را به عنوان کارمندان تک بعدی در نظر بگیرید. در حالی که آن‌ها به یک حوزه محصول محدود می شوند، آن‌ها متخصص و فروشنده کلیدی آن محصول هستند و می توانند به شما کمک کنند تا آن را سریع‌تر به مشتریان معرفی و آسان‌تر بفروشید.

blank

آیا می‌دانستید؟
بیشتر افراد دارای بازه توجه هشت ثانیه ای هستند. حدود 65درصد از مردم تصویری را که می‌بینند در حافظه‌شان می‌ماند و نمایش تصاویر و تبلیغات یک کالا همزمان در کنار خود کالا می تواند تا 42 درصد مشتریان را افزایش دهد.

نمایشگرهای پوستر های دیجیتال یک راه عالی برای ایجاد یک محرک بصری در اطراف یک محصول هست. هنگام انتخاب بهترین نمایشگرهای هوشمند برای کسب و کار خود، ابتدا باید مشخص کنید که چه محصولاتی را می‌خواهید هدف تبلیغات قرار دهید. ممکن است جدیدترین ها، پرفروش ترین ها، یا حتی محصولاتی که دیرتر به فروش می رسند باشند. این به شما بستگی دارد و به نظر شما چه محصولاتی بیشترین سود را از نمایش از طریق نمایشگرهای دیجیتال هوشمند خواهند برد.

همچنین باید به این فکر کنید که دقیقاً می‌خواهید نمایشگرهای تبلیغات شما چگونه به نظر برسند. درست مانند سایر عناصر تجاری بصری شما، طرح دستگاه نمایشگری که انتخاب می کنید باید چشم نواز باشد، مشتریان را جذب کند، با برند شما ارتباط برقرار کند و با بقیه فروشگاه شما مطابقت داشته باشد.

در زیر به چند نمونه عالی از نمایشگرهای هوشمند نگاهی بیندازید:

با استفاده از نمایشگرهای دیجیتال باید در نظر بگیرید که آن را در کجای فروشگاه خود بگنجانید. نمایشگرهای هوشمند برای از بین بردن شلوغی در قسمت های محصولات با حجم بالا، پر کردن فضای باز و راهنمایی مشتریان در فروشگاه شما عالی هستند. به این فکر کنید که چه مناطقی از فروشگاه شما دارای قفسه بندی یکنواخت یا تنوع کمی در محصول است. ممکن است این مکان‌ها مکان‌های خوبی برای نمایش نمایشگرها برای کمک به ایجاد علاقه بصری و از بین بردن مناطق تکراری باشند.

راهنمایی مشتریان از طریق انتخاب نقاط کانونی در فروشگاه

یکی از بهترین راه‌ها برای از هم گسیختگی فروشگاه و راهنمایی مشتریان در فضای خود، ایجاد نقاط کانونی است. اینها نقاط خاص جاهایی هستند که توجه مشتریان شما را جلب می کند و آن‌ها را به سمت چیزهایی که می خواهید ببینند، سوق می دهد.

در حالی که نمایشگرهای هوشمند خود نوعی نقطه کانونی هستند، نقاط کانونی لزوماً نباید تبلیغات آشکار باشند. آن‌ها همچنین می توانند ویژگی های بصری باشند که فروشگاه شما را علامت گذاری می کنند. مانکن ها، یک قطعه نقاشی دیواری، یا یک نمایشگر ، همگی به‌عنوان نقاط کانونی عمل می‌کنند و برای ایجاد علاقه در مشتریان و ترویج مشارکت مشتری کار خواهند کرد.

تکنیک‌های چیدمان فروشگاه برای افزایش بهبودظاهر

وقتی در حال برنامه ریزی برای ایجاد نقاط کانونی در فروشگاه خود هستید باید به سه چیز اصلی فکر کنید:

جریان ترافیک: نقاط کانونی مشتریان را جذب می‌کند و باعث می‌شود آن‌ها با منطقه فروشگاه شما که در آن واقع شده‌اند درگیر شوند. باید در نظر بگیرید که می‌خواهید مشتریان با چه بخش‌هایی از فروشگاه خود تعامل داشته باشند، از فضاهایی که نمی‌توانند ترافیک بالایی را در خود جای دهند یا آن‌هایی که مشتریان را به بیرون از فروشگاه شما هدایت می‌کنند، خودداری کنید.
عملکرد: وقتی نقاط کانونی خود را در نظر می گیرید، نوع مورد نظر خود را مشخص کنید. آیا آن‌ها تبلیغات خواهند بود یا فقط یک المان برای جلب توجه؟ آیا نمایشگرها تعاملی هستند و برای خرید و تسویه حساب مورد استفاده قرار می گیرند یا صرفا جهت نمایش کالا مورد استفاده قرار می گیرد؟ این تا حد زیادی به این بستگی دارد که آن فضا مناسب چه کاری است، اختصاص دهید و همچنین اینکه آیا می‌خواهید یک تبلیغ واضح ایجاد کنید یا یک نمایشگر برای جذابیت محیط باشد، بستگی دارد.
محل قرارگیری و طراحی: شما همچنین باید به این فکر کنید که چگونه نقاط کانونی شما با بقیه فروشگاه و برند شما به عنوان یک کل مطابقت دارد. آیا این نمایشگر تجربه خرید را بهبود می بخشد یا فضای شما را مختل می کند؟ در مجموع، می‌خواهید کاربرد صفحه نمایش خود و همچنین نحوه کارکرد آن با بقیه کالاهای تجاری و نام تجاری خود را تعیین کنید.

حرکت مشتریان خود را با نحوه چیدمان پیش بینی و مدیریت کنید

چیدمان فروشگاه به نحوه چیدمان قفسه ها و قطعات مبلمان در فروشگاه شما اشاره دارد و این موضوع چگونه بر جریان ترافیک، حرکت مشتری و تجربه خرید تأثیر می گذارد. چیدمان فروشگاه می‌تواند بر آنچه مشتریان جذب می‌شوند، مدت زمانی که در فروشگاه شما بمانند و نحوه حرکت آن‌ها در فضای شما و همچنین هدف فروشگاه شما و فروش‌هایی که می‌توانید ایجاد کنید، تأثیر بگذارد.

داستان فروشگاه خود را بیان کنید

با انتخاب لباس فروشندگان و آموزش برخورد آن‌ها با مشتریان این حس را در مشتری ایجاد کنید که فروشگاه شما داستان و ایدئولوژی خاصی دارد. مثلا برای فروشگاهی که لوازم خانگی به فروش می رساند با یک ماکت داستان گذشته و هدف و ایده شما برای ارتقای این فروشگاه را برای مشتریان بیان کنید. با این کار در ذهن آن‌ها می ماند که فروشگاه شما چه مسیری را طی کرده است و با فروشگاه شما ارتباط روحی برقرار می کنند و از مشتریان دائم شما خواهند شد. مثلا شرکت ماشین سازی رولز رویس در قسمی از فروشگاه خود چندین ماشین قدیمی خود را به نمایش گذاشته است که نشان دهنده داستان این فروشگاه و طی کردن دوران‌های مختلف را برای مشتریان به نمایش می‌گذارد.

استفاده از پلانوگرام در فروشگاه

شرکت‌های بزرگ‌ از یک پلانوگرام برای برنامه‌ریزی قرار دادن محصول خود استفاده می‌کنند. پلانوگرام یک طراحی دوبعدی از چیدمان فروشگاه شما است که جزئیات تمام محصولات نمایش داده شده و جایی که باید بروند را نشان می دهد. در واقع نشان می‌دهد هر يك از كالاها در كدام نقطه از فروشگاه بايد قرار بگيرند.

محل قرارگیری محصولات:

قرار دادن محصول می تواند مانند یک نمایشگر نقطه کانونی پیچیده باشد یا به سادگی قرار دادن موارد کلیدی در قفسه‌های هم سطح چشم بر خلاف قفسه‌های سطح زانو باشد. چند استراتژی کلیدی قرار دادن محصول عبارتند از:

اقلام رایگان یا دارای بیشترین تخفیف بین کالاهای دیگر: قرار دادن اقلام دارای تخفیف زیاد در یک جایی که کالاهای دیگر بدون تخفیف وجود دارند، خرید چندین محصول توسط خریداران را افزایش می دهد.
اقلام گران‌تر را در سطح چشم قرار دهید: با داشتن اقلام گران‌تر در قفسه‌های هم سطح چشم و گزینه‌های ارزان‌تر در زیر یا بالاتر از محدوده دید افراد، خریدهای گران‌تر را تشویق می کنید.
فروش‌های کند را با پرفروش‌ها برجسته کنید: از پرفروش‌ترین‌ها برای جذب مشتریان استفاده کنید و سپس فروشندگان کندتر را در کنار آن‌ها قرار دهید تا امکان خرید آن‌ها را افزایش دهید.
محصولات برتر را در پشت و جلوی فروشگاه خود قرار دهید: با قرار دادن محصولات کلیدی در نزدیکی ورودی شما، مشتریان را برای ورود به فروشگاه خود ترغیب و سپس آن‌ها را مجبور کنید تا در کل فضای شما حرکت کنند و با قرار دادن پرفروش‌ترین های دیگر، مشتریان را به قسمت‌های دیگر فروشگاه بکشانید.

تکنیک‌های افزایش بهبودظاهر فروشگاه

استراتژی بسته بندی:

استراتژی‌های بسته‌بندی طبیعتاً مشتریان را تشویق می‌کند تا حجم خرید را افزایش دهند. زیرا آن‌ها را از اقلامی که قبلاً خریداری کرده‌اند به سمت کالاهایی هدایت می‌کند که این خرید را افزایش می‌دهند. هنگام استفاده از استراتژی‌های بسته‌بندی در فروشگاه خود، باید در نظر داشته باشید که چه محصولاتی به طور منطقی با هم ترکیب می‌شوند و چگونه می‌توانید آن‌ها را نمایش دهید تا مشتریان ارتباط آن‌ها را ببینند.

نمایش بسته‌های مواد غذایی
یک خواربارفروش همه مواد تشکیل دهنده کیک توت فرنگی را در یک صفحه نمایش می دهد تا به مشتریان نشان دهد که چگونه مواد می توانند با هم کار کنند و تشویق به خرید چند موردی شود. (منبع: Pinterest)

فضای خود را سازماندهی کنید تا خرید را آسان کنید
سازماندهی فروشگاه شما یکی از جنبه‌های ضروری تجارت بصری است. داشتن یک فروشگاه سازماندهی شده به مشتریان شما این امکان را می‌دهد که اقلام مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند و ناامیدی خرید را محدود می‌کند. علاوه بر این، مرتب و منظم نگه داشتن ویترین فروشگاه شما به تجربه خرید مثبت و احساسات مطلوب مشتری کمک و اداره فروشگاه شما را آسان تر می کند.

از فضای خالی بین محصولات اجتناب کنید
یکی از کلیدهای تجارت بصری موثر، استفاده از فضای شماست. در حالی که می‌خواهید نحوه نمایش موجودی خود را از بین ببرید و از درهم ریختگی اجتناب کنید، به ندرت باید فضای بلا استفاده وجود داشته باشد. هرچه بیشتر بتوانید در معرض دید مشتریان خود از محصولات خود قرار بگیرید، احتمال اینکه آن‌ها چیزی را که می‌خواهند پیدا و در نهایت خرید کنند، بیشتر می شود.

پرهیز از فضای بلااستفاده نیز به حفظ بصری مشتریان شما کمک می کند. این به نوبه خود باعث تعامل بیشتر با فروشگاه شما و تعامل با محصولات شما شده و در نهایت به افزایش فروش کمک می کند.

در حالی که فضای استفاده نشده باعث کاهش تعامل مشتری می شود، شما می خواهید از پر شدن بیش از حد فضای خود و ایجاد یک تجربه به هم ریخته و منحرف کننده برای خریداران جلوگیری کنید. در واقع، گزارش سال 2019 توسط ServiceChannel نشان داد که 64درصد از خریداران به دلیل ظاهر فیزیکی ضعیف و بی نظمی از فروشگاه خارج شده‌اند.

استفاده از نمایشگرهای فصلی

نمایشگرهای فصلی می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. از پوسترهای دیجیتال و نقاط کانونی گرفته تا نمایشگرهای پنجره و دکوراسیون فصلی. نکته اصلی این است که شما می‌خواهید در فصلی که در آن هستید از احساسات فصلی و عادات خرید استفاده کنید. بسیاری از کسب و کارها با داشتن یک صفحه نمایش تبلیغات مناسب آن فصل دیگر نیازی به تغییر دکوراسیون کلی فروشگاه ندارند و حس آن فصل را به مشتریانشان القا می کنند.

کیوسک های فصلی و تکنیک‌های افزایش بهبودظاهر فروشگاه

با این حال، هنگام استفاده از نمایشگرهای فصلی باید چند نکته را در نظر گرفت:

زمان بندی: در حالی که می‌خواهید زمان موثر بودن نمایشگرهای فصلی را به حداکثر برسانید، نمی خواهید آن‌ها را خیلی زود خاموش کنید. این می تواند مشتریان را آزار دهد و حتی آن‌ها را وادار کند که از شما خرید نکنند. زمانی که جامعه و سایر کسب‌وکارها نمایشگرهای فصلی خود را به نمایش می‌گذارند، احساس کنید تا از قبل نمایشگرهای خود را بیرون نکشید.
ثبات: اجازه ندهید صفحه نمایش فصلی شما در فضایی پنهان شوند و افزودن بیش از یک نمایشگر یا قطعات دکور کوچک در سراسر فروشگاه شما باعث می شود که نمایش‌های فصلی کمتر به نظر برسند
ارتباط: با استفاده از این نمایشگرها ارتباط مشتریان و تبلیغات را بیشتر کنید. برای مثال، برای یک کسب و کار سلامت و تندرستی، تبلیغ فصل سرماخوردگی و آنفولانزا ممکن است به مرتبط‌تر شدن محصولات آن به مشتریان کمک کند تا آن‌ها اهمیت کسب‌وکار آن را در آن لحظه درک کنند.

تکنیک‌های افزایش بهبودظاهر فروشگاه را مورد بررسی قرار دادیم. با رعایت این نکات و تکنیک‌ها می‌توان به افزایش فروش و علاقه مشتریان به خرید، کمک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

https://bayamax.com/?p=10462

اشتراک گذاری :

پیشنهادهایی برای شما

پایانه کنتـرل قیمت 15 اینچی

پایانه کنتـرل قیمت 11 اینچی

سیستم خودپرداز فروشگاهی REGOR M21

سیستم خودپرداز فروشگاهی REGOR M15

سیستم خودپرداز فروشگاهی REGOR X21

دستگاه بارکدخوان CUBE

مطالب مرتبط

صنعت خرده‌فروشی
بهینه‌سازی عملیات خرده‌فروشی به معنای یافتن راه‌های هوشمندانه برای سریع‌تر و ارزان‌تر کار کردن و راضی...
تجارت الکترونیک
کاهش ۵۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بازار ایکامرس (تجارت الکترونیک) بازار ایکامرس (تجارت الکترونیک) در سال ۲۰۲۳...
اصول طراحی هایپرمارکت
طراحی مدرن هایپرمارکت : رمز موفقیت در دنیای امروز اگر ترس بی روح شدن فضای داخلی...
استند لمسی
در اقتصاد امروز، سرعت حرف اول را می‌زند. بنابراین ارائه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان،...
آدیداس
خلاصه خبر آدیداس، غول پوشاک ورزشی، در سال ۲۰۲۳ برای اولین بار در ۳۰ سال گذشته...
کسب‌وکار خرده‌فروشی
مقدمه فرض کنید شما صاحب یک کسب‌وکار خرده‌فروشی هستید. چطور می‌توانید مشتریان را به خرید محصول...