web analytics

راهنمای خرید کیوسک سفارشگیر رستورانی

4 دقیقه

زمان مطالعه

blank
فهرست مطالب

با کیوسک سفارشگیر متمایز باشید
اگر کسب‌ و‌ کارتان را به خوبی پیش برده‌اید و  مجموعه‌ای را با دکور جذاب، غذاها و نوشیدنی‌های با کیفیت و پرسنل حرفه‌ای راه‌اندازی کرده‌اید و یا در ابتدای مسیر هستید و مشتریان خود را پیدا کرده‌اید؛  آنچه شما را از بقیه متمایز می‌کند ارزشی است که شما برای زمان مشتریان خود قائل می‌شوید و این یعنی استفاده از «کیوسک‌های سفارشگیر»

کیوسک سفارشگیر

پس با یک هوشمندی ظریف می‌توانید توجه سهم بیشتری از مشتریان بازار را به سمت خود جلب کنید. وقتی شرایطی را برای مشتریانتان فراهم کنید که بتوانند خودشان مستقل از گارسون و صندوقدارهای رستوران، به راحتی منو را با تصاویر با کیفیت و توضیح کامل درباره مواد تشکیل دهنده هر آیتم ببینند، انتخاب کنند و همان‌جا هم پرداخت کنند با کم‌ترین معطلی سفارش خود را ثبت و  هزینه آن را پرداخت کرده‌اند و تنها در انتظار تحویل سفارش خود می‌مانند. استفاده از «کیوسک‌های سفارشگیر» هوشمندی ظریف شماست.

مطالعه بیشتر >>>>> معرفی و شناخت برخی کاربرد های کیوسک خود سرویس

متمایز باشید

با  استفاده از کیوسک‌های سفارشگیری در کنار «صندوق فروشگاهی مکانیزه» و همکاری صندوقداران برای سایر مشتریان حضوری و تلفنی، مزیتی را به رستوران خود اضافه کرده اید. این کار مخصوصا برای مشتریانی که با داشتن زمان محدود برای صرف غذا یا نوشیدنی به کافه یا رستوران شما آمده‌اند بسیار شرایط ایده‌آلی را فراهم می‌کند و این تمایز، آن‌ها را نسبت به شما وفادارتر می‌کند.

مزیت کیوسک سفارشگیر

از دیگر مزیت‌های داشتن «کیوسک‌های سفارشگیر» جذابیت چندبرابر منو است که با داشتن تصاویر بسیار با کیفیت از غذاها و نوشیدنی‌ها،اطلاعات کامل و کافی درباره هر آیتم باعث جلب توجه مشتری و انتخاب آیتم‌های بیشتر می‌شود و پس از ثبت سفارش به راحتی از طریق دستگاه پوز سیار که در کنار کیوسک قرار داده شده فاکتور خود را پرداخت می‌کند و سفارش از طریق نرم‌افزار رستورانی نصب شده روی صندوق فروشگاهی مکانیزه به‌صورت اتوماتیک برای چاپگر‌های صدور فیش در بخش‌های مختلف کافه یا رستوران شما برای آماده‌سازی ارسال می‌شود. وقتی سفارش آماده شد، مشتری از طریق پیجر مخصوص مشتری یا پیامی در قالب پیامک مطلع می‌شود و برای دریافت سفارش خود به میز مخصوص تحویل سفارش مراجعه می‌کند. نتیجه این راهکار جذاب با کاربری آسان و سریع برخورداری از نظم کاری بالا، پرسنل پرانرژی، مشتریان زیاد و وفادار و در نهایت سود مالی چندبرابر است.

blank

 مطالعه بیشتر >>>>> 3دلیل مهم برای خرید کیوسک خود سرویس

تجهیزات مورد نیاز برای استفاده از کیوسک‌های سفارشگیر

  • صندوق مکانیزه فروش: به یک یا دو دستگاه با توجه به وسعت و شلوغی مغازه «صندوق فروشگاهی مکانیزه» برای نصب نرم‌افزار تخصصی رستوران یا آبمیوه بستنی و سپس شروع یک  صندوقداری حرفه‌ای و سریع  نیاز دارید.
  • نرم‌افزار تخصصی رستوران: برای عملیات ثبت سفارش، فروش و حسابداری فروشگاه خود به یک نسخه مرکزی برای نصب روی صندوق فروشگاهی و برای هر کیوسک سفارش‌گیر به یک نسخه کیوسک نیاز دارید.
  • چاپگر صدور فیش: برای تحویل فاکتور فروش به مشتریان در کنار هر صندوق فروشگاهی مکانیزه به یک چاپگر صدور فیش نیاز دارید.
  • کشوی پول: برای نگه‌داری منظم مبالغ نقدی پرداخت شده در امنیت به کشوی پول در کنار صندوق فروشگاه خود نیازمندید.
  •  چاپگر آشپزخانه شبکه: برای اینکه آشپز یا مسئول بار سرد یا گرم از سفارش مشتری‌ها به محض ثبت سفارش، به سرعت و دقیق مطلع شود وجود دستگاه چاپگر شبکه در بخش‌های مختلف کافه یا رستوران شما از تجهیزات واجب است.
  • کیوسک سفارشگیر: بر اساس وسعت و شلوغی مغازه‎‌تان، برای ثبت سفارش، صدور فیش و پرداخت توسط خود مشتری به یک یا دو دستگاه «کیوسک سفارش‌گیر» نیاز دارید.
  •  اکسس پوینت: (در صورت اتصال به صورت بی‌سیم) جهت اتصال کیوسک‌های سفارشگیری به صندوق و نرم‌افزار مرکزی و با توجه به فاصله کیوسک‌ها از صندوق به یک یا چند دستگاه «اکسس پوینت» برای اتصال بی‌سیم نیاز دارید.
  • کارتخوان بانکی: فروشگاه مجهز شما به صندوق‌های فروشگاهی مکانیزه و کیوسک‌های سفارشگیر برای هر صندوق فروشگاهی و در کنار هر کیوسک به یک دستگاه پوز سیار نیاز دارد تا عملیات پرداخت به سرعت انجام شود.
  •  پیجر مشتری: برای هر مشتری بعد از ثبت سفارش در صندوق توسط صندوقدار یا از طریق کیوسک‌های سفارشگیر از طریق خود مشتری، باید یک پیجر مخصوص مشتری در نظر گرفته شود. تعداد مورد نیاز را میانگین مشتری‌هایی که در طول شبانه‌روز به کافه یا رستوران شما مراجعه می‌کنند، تعیین می‌کند.
  • پنل اس ام اسی: پنل اس.ام.اسی برای اطلاع دادن به مشتری جهت دریافت سفارش  یکی از بهترین راهکارهای پیشنهادی است.

کیوسک های سفارشگیر بایامکس

در این مقاله متوجه اهمیت و تاثیر کیوسک های سفارشگیر در فروش و موفقیت یک رستوران شدیم. اما اینکه چه کیوسکی و با چه قابلیتی مناسب نیاز کسب و کار شماست، نیازمند بررسی های بیشتر است.
کیوسک‌های REGOR 22 ، REGOR55 و 11 REGOR در بایامکس پیشنهاد ما برای فروشگاه‌ها رستوران های فعال و شلوغ هستند که به تسویه حساب سریع و شخصی و در نهایت جلب رضایت مشتریان کمک می‌کنند.

همچنین کیوسک هوشمند SELF ORDER 43 با طراحی منحصر به فرد و چشمگیر از بهترین کیوسک‌های سفارشگیر برای استفاده در رستوران‌ها، کافه‌ها، فست فود ها،  مراکز تفریحی، سینماها، موزه‌ها، داروخانه ها و از این دست کسب وکار ها است که کم شدن خطای انسانی و همینطور افزایش رضایتمندی مشتریان را در پی دارد.

شما می توانید برای مشاهده انواع کیوسک‌های سفارشگیر برند بایامکس، همین حالا با کلیک بر روی  کیوسک خود سرویس  مدل‌های مختلف این محصول را مشاهده کنید. همچنین برای آشنایی با شرکت ترنا سیستم، از صفحه درباره ما  و ارتباط با تیم پشتیبانی و دریافت مشاوره بر روی تماس با ما  کلیک و با همکاران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

https://bayamax.com/?p=1881

اشتراک گذاری :

پیشنهادهایی برای شما

پایانه کنتـرل قیمت 15 اینچی

پایانه کنتـرل قیمت 11 اینچی

سیستم خودپرداز فروشگاهی REGOR M21

سیستم خودپرداز فروشگاهی REGOR M15

سیستم خودپرداز فروشگاهی REGOR X21

دستگاه بارکدخوان CUBE

مطالب مرتبط

تجارت الکترونیک
کاهش ۵۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بازار ایکامرس (تجارت الکترونیک) بازار ایکامرس (تجارت الکترونیک) در سال ۲۰۲۳...
اصول طراحی هایپرمارکت
طراحی مدرن هایپرمارکت : رمز موفقیت در دنیای امروز اگر ترس بی روح شدن فضای داخلی...
استند لمسی
در اقتصاد امروز، سرعت حرف اول را می‌زند. بنابراین ارائه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان،...
آدیداس
خلاصه خبر آدیداس، غول پوشاک ورزشی، در سال ۲۰۲۳ برای اولین بار در ۳۰ سال گذشته...
کسب‌وکار خرده‌فروشی
مقدمه فرض کنید شما صاحب یک کسب‌وکار خرده‌فروشی هستید. چطور می‌توانید مشتریان را به خرید محصول...
مقایسه صندوق‌های فروشگاهی با لپ‌تاپ و All In One
در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چرا صندوق‌های فروشگاهی بهترین انتخاب برای کسب‌وکارها هستند...